tirsdag 15. januar 2013

Artig funn




 Mannen min og jeg flyttet nylig, og i ettermiddag bestemte jeg meg at det var på tide og sortere bøker, hvilke får plass i hylla og hvilke havner på loftet?
Blant de som definitivt ikke skal på loftet fant jeg denne lille luringen, en av de gamle "kose-bøkene" mine. 
Helt fra jeg var barn har jeg elsket å samle på oppskrifter fra ukeblader, aviser, tv-programmer og ikke minst venner og familie. De aller fleste har havnet i bøker som denne. Dessverre har mange av dem blitt borte gjennom årenes løp. Noen har jeg lånt bort og aldri fått tilbake, andre er blitt gjenglemt her og der, og noen har rett og slett bare forsvunnet.



Derfor må jeg få si at jeg ble veldig glad da jeg fant denne i ettermiddag. Dette er en av "kake-bake-godis-bøkene", og det er mye godt her. Jeg gleder meg som et barn til å prøve ut mange av disse oppskriftene igjen.

Det begrenser seg litt hvor mye jeg rekker å lage sånn umiddelbart, men oppskriftene jeg har laget mange ganger tidliger, er 100% sikker på, og som jeg virkelig kan gå god for, vil jeg legge ut fortløpende, da uten bilder. Men bildene vil legges til så fort jeg har fått laget herlighetene.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar