onsdag 9. januar 2013

Velkommen!


Av hele mitt hjerte ønsker jeg deg velkommen til mitt lille hjørne her på det store internettet! 
Jeg er for tiden hjemmeværende, og med det kan dagene fort bli veldig lange. Tiden fyller jeg stort sett med håndarbeid av ymse slag, samt mye matlaging og baking, i tillegg til generelle huslige gjøremål man må komme seg gjennom i løpet av dagen. Jeg begynner kanskje å bli gammel, og jeg hater å innrømme det, men den siste tiden har jeg begynt å sette pris på å både rydde og vaske og i det hele tatt pusle rundt i huset. Litt skremmende, men også veldig deilig. Kanskje det faktisk er håp for at selv jeg kan duge som husmor på sikt.
Når jeg etterhvert kommer skikkelig i gang her på bloggen, håper jeg du kan finne litt inspirasjon, kanskje noen fristende oppskrifter, og kanskje til og med noen gode råd du kan ta med deg i hverdagen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar